Problematika definice značky pro účely jejího ocenění

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Ekonomicko-správní fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

SKALICKÝ Roman

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference MEZINÁRODNÍ MASARYKOVA KONFERENCE PRO DOKTORANDY A MLADÉ VĚDECKÉ PRACOVNÍKY
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
www http://www.vedeckekonference.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=82&Itemid=66&lang=en
Obor Ekonomie
Klíčová slova brand; brand value; brand definition
Popis Cílem příspěvku je určit roli definice značky v problematice jejího ocenění. Příspěvek zkoumá interdisciplinární východiska značky, nejužívanější definice značky, odlišné pohledy na problematiku hodnoty značky a její zdroje a na působení značky, a metody k ocenění značky uváděné v České republice i v zahraničí.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.