Nové trendy ve vedení škol a školských zařízení v Norsku
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Uspořádání workshopu |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Cílem workshopu bylo seznámení se současnými vývojovými trendy ve vyučovací technice, vybavení škol a ve vývoji vzdělávacích programů a aplikace výsledků výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM0021622443) v porovnání českého a norského vzdělávacího systému. Se zřetelem na aktuální otázky výchovy a vzdělávání v podmínkách inkluze se účastníci seznámili se základními systémovými otázkami vzdělávání v Norsku, s problematikou inkluze v podmínkách konkrétních škol a obecněji v podmínkách norského školství, a to v návaznosti základního vzdělávání na předškolní a střední vzdělávání a s koncepcí mimoškolních aktivit a uměleckého vzdělávání a s aktuálními projekty v oblasti inovativních vzdělávacích procesů. |
Související projekty: |