"Ready for school?" A constructivist view of school readiness

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Kdo je připravený jít do školy? Konstruktivistický pohled na školní zralost
Autoři

STROBACHOVÁ Barbara

Rok publikování 2016
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek načrtává konstruktivistickou perspektivu školní zralosti. Zaměřuje se na následující otázky: co znamená "být připraven" a "nebýt připraven" z konstruktivistického hlediska? Co musí konstruktivistický psycholog brát v potaz při testování školní připravenosti? Odpovědi na tyto otázky lez najít v Piagetově konstruktivistické teorii, v Montessori přístupu ke vzdělávání a v teorii osobních konstruktů. Příspěvek na příkladech ilustruje rozdíl mezi klasickým a konstruktivistickým přístupem ke školní zralosti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.