Postoje učitelů výchovy ke zdraví k poruchám příjmu potravy

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

PROCHÁZKOVÁ Lenka

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference 70 ve zdraví. Soubor příspěvků z mezinárodní konference konané dne 8.–9. září 2016
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/865
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8477-2016
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova attitude; teacher; eating disorders; health education; semantic differential; interview
Popis Příspěvek „Postoje učitelů výchovy ke zdraví k poruchám příjmu potravy“ popisuje výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno u pedagogů vyučujících na 2. stupni základních škol. Výzkum zjišťoval rozdíly v postojích z hlediska aprobace učitele, pohlaví, věku a délky pedagogické praxe k problematice poruch příjmu potravy. Výzkumným nástrojem byl sémantický diferenciál a polostrukturované interview.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.