Analysis of the state of institutional pre-school education of underprivileged children

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Analýza stavu institucionálního předškolního vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním
Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2016
Druh Článek v odborném periodiku
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.ph-burgenland.at/fileadmin/user_upload/information-ueber/f-e/ph-publico/phpublico_11.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova preparatory class school education social disadvantages
Popis Článek prezentuje osobnost dítěte se sociálním znevýhodněním v procesu předškolního vzdělávání. Důraz je kladen na specifika a strategie přístupů. V závěru prezentujeme výsledky výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Cílem výzkumného projektu byla analýza úspěšnosti absolventů přípravných tříd v systému základního vzdělávání ve městě Brně s akcentem na osvojení vědomostí a dovednosti žáků
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.