Využití posterů jako aktivizující metody při výuce pedagogické psychologie: kombinované studium

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

BARTOŠOVÁ Kateřina MAREŠ Jan

Rok publikování 2017
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Tvorba posterů a jejich využití k předávání vědeckých výsledků je dnes již standartním způsobem komunikace mezi odbornou veřejností. Postery jsou také využívány jako výuková metoda přibližně od 80. let 20 století (Chute, Bank, 1983; Rosenberg, Blount, 1988; Gore, Camp, 1987; Baird, 1991; Sorensen, Boland, 1991; Fowles, 1992 a další.) Na Katedře psychologie PedF MU je této metody systematicky využíváno od roku 2008, kdy byla tvorba a prezentace posteru zařazena do výuky pedagogické psychologie a psychologie ve školní praxi. Příspěvek nabízí teoretické zakotvení práce s postery a popisuje využití této metody u specifické skupiny kombinovaných studentů učitelství i s uvedením konkrétních příkladů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.