Inventory and analysis of promising curriculum, pedagogy and social climate interventions tackling inequalities.
Název česky | Souhrn a analýza úspěšných a slibných kurikul, pedagogiky a intervencí v oblasti sociálního klimatu, zabývajících se nerovnostmi. |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2017 |
Druh | Přehledové a vzdělávací texty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V této zprávě identifikujeme, popisujeme a kriticky analyzujeme úspěšné a slibné intervence, používané v osmi evropských zemích, které se zaměřují na vyrovnávání sociální a vzdělávací nerovnosti prostřednictvím učebních osnov, pedagogiky a sociálního klimatu školy. Konkrétně jsme provedli soupis úspěšných a slibných intervencí v rámci třídních a školních mikrosystémů, jejichž cílem je podporovat rovnost ve vzdělání a pocit přináležitosti u imigrantů, Romů a dětí z nízkopříjmových rodin, které navštěvují předškolní a školní vzdělávací organizace v České republice, Anglii, Německu, Řecku, Itálii, Nizozemsku, Polsku a Portugalsku. Jana Obrovská a Zuzana Lenhartová jsou přispívajícími autorkami. |
Související projekty: |