Nové trendy ve vedení škol a školských zařízení v Polsku z hlediska inkluze
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2017 |
Druh | Uspořádání workshopu |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Cílem workshopu bylo seznámení se současnými vývojovými trendy ve vyučovací technice, vybavení škol a ve vývoji vzdělávacích programů a aplikace výsledků výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM0021622443) v porovnání českého a polského vzdělávacího systému. Se zřetelem na aktuální otázky výchovy a vzdělávání se účastníci seznámili se základními systémovými otázkami vzdělávání v Polsku během workshopu s pedagogy a vedením lycea ve Vratislavi (Liceum Ogólnoksztalace Nr XII im. Boleslawa Chrobrego we Wroclawiu), s pedagogy a vedením základních škol v Poznani (Szkoła Podstawowa nr 75 im. Powstańców Wielkopolskich w Poznaniu) a Hnězdně (Szkoła Podstawowa nr 3 im. Šwietego Wojciecha, Czarnieckiego 7, Gniezno), s pedagogy a vedením předškolního vzdělávacího zařízení v Poznani (Przedszkole nr 74 im. Misia Uszatka, ul. Kazimierza Wielkiego 19/21, Poznań) a s představiteli odboru školství Úřadu města Poznaně a odboru rozvoje města (Urząd Miasta Poznania, Wydział Oświaty - zástupce ředitele odboru Wiesław Banaś, Wydział Rozwoju Miasta - Agnieszka Susicka), podrobně pak s problematikou inkluze v podmínkách konkrétních škol a obecněji v podmínkách polského školství, a to v návaznosti základního vzdělávání na předškolní a střední vzdělávání a s koncepcí mimoškolních aktivit a uměleckého vzdělávání a s aktuálními projekty v oblasti inovativních vzdělávacích procesů. |
Související projekty: |