Literarische Texte als Gelegenheit zum interkulturellem Lernen und ihre Rolle in den Lehrbüchern im Fremdsprachenunterricht

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Literární texty jako příležitost k interkulturnímu učení a jejich role v učebnicích ve výuce cizího jazyka
Autoři

CHLÁDKOVÁ Petra

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova textbooks; texts; authentic texts; literary texts; intercultural aspects of literature
Popis V předkládaném textu byl vysvětlen pojem učebnice a charakteristiky autentických, didaktických a didaktizovaných textů, přičemž důraz byl kladen na texty literární a jejich využití v cizojazyčné výuce. Text zmiňuje analýzu dvou učebnic pro mladistvé a dospělé určené pro dosažení stupně B1 dle SERRJ. Výsledkem analýzy bylo zjištění, že literární texty tvoří v učebnicích 18-20% textů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.