Regionální princip jako integrující prvek ve výuce nejen přírodovědných předmětů

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

FRÝZOVÁ Iva GORČÍKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2017
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Při hledání cesty k propojení různých vzdělávacích obsahů ať již v rámci jednoho oboru či mezioborově, jsme objevili dávno objevené, přesto v našem vzdělávacím systému zapomenuté – regionální princip. Co to tedy je regionální princip a jak se liší od výuky o regionu, jak stanovit hranice regionu, jaký je přínos využívání regionálního principu pro žáky a pro učitele a jakým způsobem lze implementovat regionální princip do učebnic vydávaných pro celou Českou republiku? V přípěvku vám odpovíme na tyto otázky a současně budeme rády a současně bychom rády rozpoutaly diskusi k možnostem využívání regionálního principu na různých stupních našeho vzdělávacího systému.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.