Přístupy k rozvoji komunikačních schopností žákyň a žáků s LMP
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2018 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Speciální pedagogika |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | communication ability; supporting material; mild intellectual disability; speech therapy |
Popis | Článek tematizuje problematiku vzdělávání žákyň a žáků s lehkým mentálním postižením v souvislosti s rozvojem komunikačních schopností v rámci vyučování. V souladu s výzkumy zaměřujícími se na osoby s mentálním postižením a jejich komunikační deficity text nabízí výsledky kvalitativní analýzy informací získaných od pedagogů prvního stupně základních škol pro žákyně a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Výsledky šetření reflektují využití podpůrných materiálů a přístupů ke stimulaci komunikačních schopností žákyň a žáků se sníženým intelektem. |
Související projekty: |