Rozvíjení sebehodnocení studentů učitelství německého jazyka v kontextu mluveného projevu: výzkumný design a první předběžné výsledky
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2018 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | VELIČKOVÁ, Jana. Rozvíjení sebehodnocení studentů učitelství německého jazyka v kontextu mluveného projevu: výzkumný design a první předběžné výsledky. In Konference studentů doktorského studijního oboru Didaktika cizího jazyka: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům. 2018. |
Popis | Poster tematizuje výzkumný projekt snažící se empiricky podchytit možnou cestu rozvíjení sebehodnocení učících se němčiny, a sice v kontextu mluveného projevu. Vedle teoretických východisek výzkumu se poster soustředí na použitou metodologii a design výzkumu, v druhé části pak prezentuje první výsledky, které vychází z analýzy sebehodnotících výpovědí probandů v jednotlivých fázích procesu rozvíjení sebehodnocen a nastiňuje jejich společné charakteristiky. |
Související projekty: |