Jazykové nuance v anglickém a francouzském reklamním sdělení

Autoři

MIHAI Hana

Rok publikování 2019
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku je nabídnout přehled vybraných jazykových rozdílů v anglické a francouzské verzi téhož cestovatelsky zaměřeného reklamního textu. Vedle rozdílů ve větných konstrukcích ovlivňujících perspektivu, z níž je prezentována propagovaná destinace, se příspěvek zaměřuje na nuance v lexikálních výrazech v anglických a francouzských paralelních textech, klasifikuje je, interpretuje je v širším sociokulturním kontextu a zabývá se dopadem daných výrazových prostředků na anglofonního a frankofonního cílového čtenáře. Metoda rozboru kombinuje poznatky z několika lingvistických oblastí včetně lexikologie a sémantiky, pragmatiky či kulturní lingvistiky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.