Fyzická přístupnost základních škol v kontextu inkluzivního vzdělávání

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VRUBEL Martin

Rok publikování 2019
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek navazuje na širokou odbornou diskusi o inkluzivním vzdělávání. Na rozdíl od většiny publikovaných výzkumů se zaměřuje na fyzickou připravenost a upravenost školních budov. Přestože je bezbariérovost školních budov též významným podpůrným opatřením definovaným ve vyhlášce č. 27/2016 Sb., zůstává často v pozadí zájmu odborné veřejnosti. Cílem příspěvku je představit analýzu přístupnosti budov českých základních škol. Dále informovat o úpravách, které jsou realizovány nejčastěji a informuje též o nejčastějších chybách ovlivňujících přístupnost českých škol. Školní budovy byly analyzovány metodou terénního mapování, kritéria hodnocení vychází z vyhlášky č. 398/2009 Sb. a specifických potřeb studentů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.