Učitel jako hlavní zdroj motivace žáků k učení se NJ.

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

FUKOVÁ Petra

Rok publikování 2019
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Učení se cizímu jazyku je ovlivňováno velkým množstvím nejrůznějších faktorů. Jedním z nich je motivace, jež je považována za faktor s největším vlivem na učení a zároveň s největším potenciálem intervence. Této vlastnosti motivace může vyučující německého jazyka využít, aby probudil, příp. zvýšil a také udržel žákovu motivaci k učení se německému jazyku a tím podpořil žákovu úspěšnost. Příspěvek popisuje metodologii výzkumu realizovaného na třech gymnáziích, zaměřuje se na prezentaci získaných dat a shrnuje získané poznatky k tématu motivování žáka učitelem k učení se německému jazyku.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.