Wie können Deutschlehrende ihre Schülerinnen und Schüler zum Deutschlernen motivieren?

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Jak mohou vyučující německého jazyka motivovat své žákyně a žáky k učení se němčině?
Autoři

FUKOVÁ Petra

Rok publikování 2019
Druh Článek ve sborníku
Konference Sprachen, Literaturen und Kulturen im Kontakt. Beiträge der 25. Linguistik- und Literaturtage, Miskolc/Ungarn 2017.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova German lessons; motivation; motivating; teacher; student
Popis Motivace žáka má podstatný vliv na proces učení, konkrétně na jeho rychlost a úspěšnost. Proto lze podporu motivace žáků k učení označit za významnou součást pedagogického jednání každého učitele. Tento příspěvek prezentuje některé vybrané předběžné výsledky výzkumu, jehož cílem je zjistit, jak může učitel německého jazyka motivovat své žáky k učení se němčině. Příspěvek se zaměřuje na data, jež byla získána prostřednictvím rozhovorů se žáky. Některá z nich jsou zde představena a komentována.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.