Lexikální strategie ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka po angličtině

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

KOUSALOVÁ Barbora

Rok publikování 2019
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum v didaktice cizích jazyků II
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova learner strategies; vocabulary learning strategies; vocabulary acquisition; multilingualism; didactics of second foreign language; German after English
Popis Předložená studie popisuje stav řešené problematiky učebních strategií s důrazem na kontext cizojazyčné výuky. V příspěvku jsou prezentovány výzkumy provedené jak v tuzemsku, tak v zahraničí zabývající se problematikou lexikálních strategií z pohledu němčiny jako druhého cizího jazyka (L3) po angličtině (L2).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.