Jak je žákovská diverzita ukotvena v kurikulu pedagogických disciplín učitelského vzdělávání?

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ Jana LOJDOVÁ Kateřina VLČKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2020
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku je představit výsledky analýzy plánovaného kurikula pedagogických disciplín v přípravném učitelském vzdělávání na pedagogické fakultě. Zaměřujeme se na to, v jakých diskurzech je žákovská diverzita v kurikulu studentů učitelství tematizována a která témata diverzity jsou v kurikulu deklarována a v jakých kontextech. Plánované kurikulum vnímáme jako projektovou formu ideové, obsahové, didaktické a organizační dimenze kurikula (Maňák, et al., 2008). Příspěvek přináší další výsledky a rozšiřuje zjištění, které byly prezentovány na ČAPV v roce 2019 z projektu GAČR 19-06763S.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.