Skrytá reklama v kontextu moderních trendů

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Právnickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ZIBNER Jan

Rok publikování 2020
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Právní rozhledy
Fakulta / Pracoviště MU

Právnická fakulta

Citace
www Repozitář MU
Klíčová slova advertising; competition; social network
Přiložené soubory
Popis Skrytá reklama je stále účinným způsobem prezentace výrobků a služeb, přičemž s nárůstem možností prezentace reklamy sílí i její vlastní potenciál. Specifické postavení má skrytá reklama mezi osobnostmi sociálních sítí, jejichž tvorba ovlivňuje nemalou skupinu lidí. Regulace skryté reklamy v tomto případě však zůstává stále vágní a spoléhá zejména na pravidla provozovatelů sociálních sítí a jejich mechanismy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.