Edukační proces žáků s dvojí výjimečností - analýza stávající praxe

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

BARANOVÁ Petra

Rok publikování 2020
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Disertační práce se zabývá problematikou vzdělávání žáků s dvojí výjimečností na základních školách. Výzkumné šetření bude pozůstávat ze dvou částí. První část si klade za cíl prostřednictvím případových studií zanalyzovat edukační proces žáků s dvojí výjimečností. Druhá část si klade za cíl prostřednictvím kvalitativního šetření zjistit charakter žáků s dvojí výjimečností, zhodnotit informovanost pedagogů o problematice dvojí výjimečnosti a zmapovat používání podpůrných opatření v jejich vzdělávání. Na základě výzkumných zjištění a odborné literatury bude vypracován rámec metodických doporučení pro práci s nadanými žáky a žáky s dvojí výjimečností, který bude určen přímo učitelům ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Předkládaný konferenční příspěvek uvádí teoretická východiska a design výzkumu disertační práce společně s uvedením předpokládaných výstupů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.