Čtenářské dílny jako forma výzkumu a výuky u žáků třetí třídy základní školy

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

JINDRA Miroslav

Rok publikování 2020
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Recepce a reflexe uměleckého textu dětským čtenářem představuje významnou oblast ve výuce literatury, která v žácích formuje základní nástroje pro interpretaci textu. Výuka čtení zahrnuje ucelený komplex poznatků, schopností a dovedností, díky nimž si žáci osvojují nejen technickou zručnost čtení, ale také formují vlastní schopnost recepce, reflexe a interpretace uměleckého textu. Příspěvek se zabývá významem čtenářské dílny jako možné formy výuky a na příkladu provedeného výzkumu u žáků třetí třídy základní školy, využívajícího literárního díla Karla Maye „Vinnetou“, prezentuje dílčí výsledky. Výzkum je součástí hlubší studie v rámci disertačního projektu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.