Social Inclusion in Higher Education: Culture diversity in teachers curriculum through direct experience
Název česky | Sociální inkluze v Terciárním vzdělávání: Kulturní diverzita v kurikulu studentů učitelství prostřednictvím reflektované praxe |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2021 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Prezentovaný výzkum představuje na základě analýzy psaných studentských reflexí (N=1564), 20 kvalitativních hloubkových rozhovorů a 10 ohniskových skupin, sociální inkluzi v kurikulu učitelství. Data byla analyzována za pomoci situační analýzy (Clarke, 2019). Výsledky výzkumu ukazují změnu hodnot studentů učitelství, kteří mají přímou zkušenost s doučováním v sociálně znevýhodněných rodinách. Studenti reflektovali diverzitu jako zdroj obohacení. Studenti zároveň reflektovali vlastní prekoncepty ohledně sociálního znevýhodnění, které byly často stereotypní. |