Reklama v daňových souvislostech

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Právnickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

NECKÁŘ Jan

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Konference Cofola 2021 Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců část 3
Fakulta / Pracoviště MU

Právnická fakulta

Citace
www Open access sborníku
Klíčová slova Income Tax; VAT; Advertising; VAT Fraud; Tax Control.
Přiložené soubory
Popis Příspěvek je věnován daňovým souvislostem realizace reklamy, zejména potencionálním rizikovým oblastem, které v praxi mohou nastat a které mohou mít zásadní dopad na konkrétní (daňové) subjekty a jejich daňové povinnosti. V textu je poukázáno na důkazní obtíže, které mohou v případě realizovaných reklam nastat, a to ve vztahu k dani z příjmů k dani z přidané hodnoty. V závěru příspěvku jsou uvedeny možnosti, jak definovaným a v praxi se vyskytujícím problémům předcházet.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.