Biografické učení se z předchozí vzdělávací dráhy u dospělých vysokoškolských studentů

Autoři

ROZVADSKÁ Katarína

Rok publikování 2021
Druh Další prezentace na konferencích
Citace
Popis Příspěvek přináší výsledky navazujícího výzkumu na projekt GA ČR o Netradičních studentech studujících pedagogické obory v českém terciárním vzdělávání, přičemž rozšiřuje zpracování dat na oblast narativní analýzy. Data byla získána prostřednictvím biografických rozhovorů (n?=?30). Biografický přístup umožňuje výzkumníkům zjistit, jakým způsobem je učení strukturováno v čase (Alheit, 2009) a ve vyprávění. Předkládané analýzy využívají tuto možnost pro zjištění, jakým způsobem se vyvíjel vztah k učení u studentů pedagogických oborů v průběhu celé jejich vzdělávací dráhy od mateřské školy až po začátek studia na vysoké škole a jak se projevil v jejich narativech.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.