Could interactive book reading help children with developmental language disorder (DLD) develop communication skills?
Název česky | Může interaktivní čtení pomoci dětem s vývojovou dysfázií v rozvoji komunikační schopnosti? |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2022 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Media4u Magazine |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://eds.p.ebscohost.com/abstract?site=eds&scope=site&jrnl=12149187&AN=155790623&h=oJk6GKeOb%2bNFYiGIA2wxubvJSMDLzv4teeGXZNITLqE0AxLJaUiaFxBBU962Pg1Bn64bs6Rn%2f8x9DZdL15X12Q%3d%3d&crl=c&resultLocal=ErrCrlNoResults&resultNs=Ehost&crlhashurl=login.aspx% |
Klíčová slova | developmental language disorder, diagnostics, interactive book reading |
Přiložené soubory | |
Popis | Téma článku představuje intervenční techniku, která pomáhá rozvíjet komunikační dovednosti u dětí s vývojovou poruchou jazyka (DLD). Interaktivní čtení knih dětem s DLD je popsáno v mnoha zahraničních studiích a článek nabízí literární přehled studíí, které byly publikovány v posledních dvaceti letech. |
Související projekty: |