Could interactive book reading help children with developmental language disorder (DLD) develop communication skills?

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Může interaktivní čtení pomoci dětem s vývojovou dysfázií v rozvoji komunikační schopnosti?
Autoři

LAUKOVÁ Štěpánka

Rok publikování 2022
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Media4u Magazine
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://eds.p.ebscohost.com/abstract?site=eds&scope=site&jrnl=12149187&AN=155790623&h=oJk6GKeOb%2bNFYiGIA2wxubvJSMDLzv4teeGXZNITLqE0AxLJaUiaFxBBU962Pg1Bn64bs6Rn%2f8x9DZdL15X12Q%3d%3d&crl=c&resultLocal=ErrCrlNoResults&resultNs=Ehost&crlhashurl=login.aspx%
Klíčová slova developmental language disorder, diagnostics, interactive book reading
Přiložené soubory
Popis Téma článku představuje intervenční techniku, která pomáhá rozvíjet komunikační dovednosti u dětí s vývojovou poruchou jazyka (DLD). Interaktivní čtení knih dětem s DLD je popsáno v mnoha zahraničních studiích a článek nabízí literární přehled studíí, které byly publikovány v posledních dvaceti letech.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.