Role a využití didaktického překladu a mediačních činností ve výuce francouzštiny: Přehledová studie

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VEŠKRNOVÁ Daniela

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum v didaktice cizích jazyků IV
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2166
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P280-0055-2021-4
Klíčová slova pedagogical translation; mediation; mediation activities; Common European Framework of Reference for Languages; tertiary education; foreign language
Popis Přehledová studie mapuje výzkum zaměřený na roli didaktického překladu a mediačních činností ve výuce francouzštiny v terciárním vzdělávání. Vybrané studie ukazují, že využití mateřského jazyka může být důležitým a rovnoprávným nástrojem pro rozvoj komunikačních schopností při osvojování cizích jazyků a že podporuje interkulturní rozměr ve výuce, podobně jako mediační aktivity v mateřském nebo cílovém jazyce.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.