The Effect of Pragmatics Instruction on the Development of English Students’ Writing Skills : Methodology of Dissertation Research in the Context of Previous Research

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Vliv výuky pragmatiky na rozvoj písemných dovedností u studentů angličtiny : metodologie disertačního výzkumu v kontextu předchozího výzkumu
Autoři

VOLDÁNOVÁ Žaneta

Rok publikování 2022
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Prezentace popsala metodologii disertačního výzkumu, jehož hlavním cílem je zjistit, jaký je vliv zapojení explicitní výuky různých konceptů z pragmatiky (např. zdvořilost, formálnost, explicitnost a implicitnost) do výuky studentů angličtiny jako cizího jazyka s cílem rozvinout jejich písemné dovednosti, obzvláště jejich schopnosti zohlednit adresáta a mimojazykový kontext při psaní vlastních textů. Zvolená výzkumná metoda je kvazi-experiment a respondenti jsou studenti vysoké školy, konkrétně oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Prezentace také představila několik souvisejících výzkumných studií, které mají pro disertaci význam z hlediska metodologie.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.