Vliv výuky pragmatiky na rozvoj písemných dovedností studentů angličtiny : výsledky pilotního výzkumu

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VOLDÁNOVÁ Žaneta

Rok publikování 2022
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Prezentace shrnula výsledky pilotního výzkumu provedeného u studentů angličtiny jako cizího jazyka, konkrétně studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Ze závěrů vyvozených z dat shromážděných prostřednictvím kvaziexperimentu vyplývá, že výuka pragmatiky přispívá k rozvoji písemných dovedností studentů a že sami studenti mají k výuce pragmatiky a jejímu vlivu na jejich písemné dovednosti kladný postoj.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.