Obraz recepce a identifikace s literární postavou u současného dětského čtenáře na příkladu díla K. Maye „Vinnetou“

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

JINDRA Miroslav

Rok publikování 2022
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Předložený příspěvek předkládá dílčí výsledky výzkumu recepce dětských čtenářů ve věku 8 – 9 let s využitím literárního díla Karla Maye „Vinnetou“. Reflektuje tak poznatky plynoucí z realizovaných hodin čtení a vybraného výzkumného nástroje, a to skupinové diskuze. Cílem příspěvku je představit specifika recepce a identifikace dětského čtenáře a možnosti metodologického uchopení při práci se zvoleným literárním dílem. Vychází z rozsáhlejší studie disertačního projektu autora práce, tematicky zaměřeného na identifikaci dětí mladšího školního věku s literárním a divadelním dílem.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.