Development of risky behavior of pupils and its prevention at Czech primary schools during the Covid-19 pandemic and distance learning

Název česky Vývoj rizikového chování žáků a jeho prevence na ZŠ v době distanční výuky během pandemie covid-19
Autoři

KRAJŇÁKOVÁ Monika ČECH Tomáš

Rok publikování 2022
Druh Článek ve sborníku
Konference 15th annual International Conference of Education, Research and Innovation. Conference Proceedings
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www https://library.iated.org/view/KRAJNAKOVA2022DEV
Doi http://dx.doi.org/10.21125/iceri.2022
Klíčová slova Prevention of risky behavior; primary school; covid-19 pandemic; distance learning; quantitative research
Popis Distanční (online) výuka představuje jednu z největších výzev pro české školství v uplynulých dvou letech. Přestože se situace ve školách od jara 2020, kdy epidemie udeřila poprvé, podstatně změnila, existuje stále určité procento žáků, které nelze plně do distanční výuky zapojit. Omezení sociálních kontaktů spolu s online prostředím tak mohlo napomoct rozvoji specifických typů rizikového chování. Cílem projektu bude zjistit, jak distanční výuka v období pandemie covid-19 ovlivnila rozvoj rizikového chování u žáků základních škol a jakým způsobem probíhaly v době distanční výuky preventivní aktivity. Výzkum byl plánován jako kvantitativní, data byla sbírána prostřednictvím dotazníkového výzkumu mezi školními metodiky prevence. Realizace byla umožněna díky projektu IGA_PdF_2022_032.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.