Hodnocení pragmatické kompetence českých studentů v anglickém jazyce (L2) – řečové akty žádosti a omluvy. Metodologie

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

LAHODOVÁ VALIŠOVÁ Marie

Rok publikování 2022
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Dizertační výzkum se zaměřuje na pragmatickou kompetenci českých vysokoškolských studentů v anglickém jazyce (L2). Tento poster představuje metodologii jedné části dizertačního výzkumu – jedná se o hodnocení pragmatické kompetence českých vysokoškolských studentů v angličtině (L2) rodilými mluvčími anglického jazyka. Cílem výzkumu je zjistit, jak rodilí mluvčí anglického jazyka hodnotí pragmatickou kompetenci českých studentů v angličtině (L2). A dále porovnat hodnocení pragmatické kompetence provedené rodilými mluvčími s výsledky na základě odborné literatury učiněných analýz strategií žádostí a omluv.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.