Pragmatika a písemné dovednosti u studentů angličtiny jako cizího jazyka: Výsledky pilotáže a implikace pro úpravu finálního výzkumu

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VOLDÁNOVÁ Žaneta

Rok publikování 2022
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum v didaktice cizích jazyků V
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova pragmatics instruction; writing skills; English as a foreign language; quasi-experiment; pilot research
Popis Článek shrnuje výsledky pilotního výzkumu provedeného u studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ, v němž bylo zjištěno, že explicitní výuka pragmatiky přispívá k sebejistotě studentů ohledně psaní a že k ní mají kladný postoj. Pilotáž však odhalila nutnost úprav v designu a výzkumném vzorku, které jsou v článku rovněž popsány.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.