The differences in the provision of risk behavior prevention in lower secondary schools before and after the covid-19 pandemic from the perspective of school prevention methodologists
Název česky | Rozdíly v poskytování prevence rizikového chování na základních školách před a po pandemii covid-19 z pohledu školních metodiků prevence |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2023 |
Druh | Článek ve sborníku |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | school prevention methodologist; risk behavior prevention; impact of covid-19; school counselling |
Popis | Poslední roky byly pro české školství v mnoha ohledech specifické a přinesly nové výzvy nejen v oblasti prevence. Jednou z nich je distanční vzdělávání. Proto jsme se v našem projektu zabývali rozdíly v poskytování prevence rizikového chování na základních školách před a po pandemii covid-19 z pohledu školních metodiků prevence. Dalším cílem projektu bylo zjistit, jaké problémy v oblasti prevence se nyní v systému objevují. Výzkum byl smíšený, data byla získána prostřednictvím reprezentativního dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů a doplňují předchozí výzkumy reflektující toto téma v období pandemie covid-19. |