Čtenářská a literární gramotnost v hodinách literární výchovy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2023 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | XV. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | elektronický sborník online |
Klíčová slova | literacy; types of literacy; reading comprehension; reading literacy; reading reception; primary schools; RVP ZV; literature; PIRLS |
Popis | Příspěvek se zabývá vývojem různého pojetí definic gramotnosti vzákladním vzdělávání. Stěžejní část příspěvku je věnována vymezení čtenářské aliterární gramotnosti vhodinách literární výchovy na druhém stupni základních škol. Téma příspěvku představuje teoretická východiska, která jsou součástí disertačního projektu autorky příspěvku zaměřeného na čtenářské dílny jako metody literární výchovy na 2. stupni základních škol. |
Související projekty: |