Self- and peer assessment as fully fledged ways of assessment in learning and teaching foreign languages

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Sebehodnocení a vrstevnické hodnocení1 jako plnohodnotný způsob hodnocení při učení a vyučování cizích jazyků
Autoři

JANÍKOVÁ Věra VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2022
Druh Editorství tématického sborníku
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Monotematické číslo reaguje na rostoucí zájem praktikujících učitelů a výzkumníků o sebehodnocení a vrstevnické hodnocení v kontextu učení a vyučování cizích jazyků. Cílem je poskytnout prostor pro diskuzi o současném stavu výzkumu v oblasti sebehodnocení a vrstevnického hodnocení, jakož i pro sdílení zkušeností s realizací těchto hodnotících metod a posouzením jejich dopadu na učení a vyučování cizích jazyků. Vzhledem k zaměření jednotlivých textů je číslo především určeno pedagogům působícím v terciárním sektoru vzdělávání, zejména pak těm, kteří se zabývají vzděláváním učitelů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.