Metody kritického myšlení na 2. stupni základní školy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2024 |
Druh | Vyžádané přednášky |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Vyžádaná přednáška byla zaměřena na metody kritického myšlení ve výuce cizích jazyků a společenských věd na 2. stupni základní školy. Byla určena pro učitele, kteří chtějí do svých hodin začlenit kritické myšlení jako způsob podpory analytického a reflexivního přístupu k učení. Cílem přednášky bylo představit různé metody kritického myšlení, jako jsou analýza různorodých textů a práce s nimi, hodnocení zdrojů informací a aplikace těchto dovedností v rámci specifických témat a projektů ve výuce. Důraz byl kladen na praktické příklady a strategie, jak efektivně zahrnout tyto metody do učebních plánů, aby byly pro žáky přínosné a motivující. |
Související projekty: |