ACADEMIC LANGUAGE MOOCS: FROM NEEDS ANALYSIS TO IMPLEMENTATION

Název česky AKADEMICKÉ JAZYKOVÉ MOOCS: OD ANALÝZY POTŘEB K IMPLEMENTACI
Autoři

SVOBODOVÁ Iva SAMU Borbala SILVA Fátima DUARTE Isabel Margarita CZOPEK Natalia NIKODINOVSKA Radica CARVALHO Ângela GRIVCEVSKA Branka

Rok publikování 2024
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Tento článek se zaměřuje na dva jazykové online kurzy MOOC vytvořené v rámci projektu LMOOC4Slav-románské jazyky pro slovansky mluvící VŠ studenty. Hlavním cílem je podpořit jazykovou vybavenost slovanských studentů v italštině a/nebo portugalštině, a mezikulturní povědomí v akademickém kontextu, zlepšení jejich strategických dovedností v oblasti učení a digitálních kompetencí. V této souvislosti se zabýváme tím, do jaké míry je pro cílovou skupinu důležitá analýza jazykového profilu a zohlednění předchozích pedagogických zkušeností a stylů učení. Dokazujeme, že slouží jako velmi vhodný základ výukového obsahu, navrhovaných aktivit a způsobů výuky- použitých technologických zdrojů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.