ACADEMIC LANGUAGE MOOCS: FROM NEEDS ANALYSIS TO IMPLEMENTATION
Název česky | AKADEMICKÉ JAZYKOVÉ MOOCS: OD ANALÝZY POTŘEB K IMPLEMENTACI |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2024 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Tento článek se zaměřuje na dva jazykové online kurzy MOOC vytvořené v rámci projektu LMOOC4Slav-románské jazyky pro slovansky mluvící VŠ studenty. Hlavním cílem je podpořit jazykovou vybavenost slovanských studentů v italštině a/nebo portugalštině, a mezikulturní povědomí v akademickém kontextu, zlepšení jejich strategických dovedností v oblasti učení a digitálních kompetencí. V této souvislosti se zabýváme tím, do jaké míry je pro cílovou skupinu důležitá analýza jazykového profilu a zohlednění předchozích pedagogických zkušeností a stylů učení. Dokazujeme, že slouží jako velmi vhodný základ výukového obsahu, navrhovaných aktivit a způsobů výuky- použitých technologických zdrojů. |
Související projekty: |