Čtenářské dílny na 2. stupni základních škol: strategie a výzvy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2024 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | O dieťati, jazyku, literatúre. Časopis pre otázky rozvíjania komunikačnej a literárnej kompetencie |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://www.unipo.sk/public/media/47685/2024-odjl-01.pdf#str110 |
Klíčová slova | reading workshops; reading literacy; development of reading skills; literary education; critical thinking; reading community |
Popis | Článek v časopise registrovaném v mezinárodních databázích ERIH PLUS a CEEOL se zaměřuje na rozvoje čtenářských dovedností a zájmu o čtení u žáků na 2. stupni základních škol prostřednictvím čtenářských dílen. V článku se definují čtenářské dílny, zmiňují výzvy, kterým školy čelí při zavádění čtenářských dílen, nabízí přehled strategií na 2. stupni základních škol, zdůrazňuje důležitost rozvoje čtenářských dovedností a podpory spolupráce mezi školami, rodiči a městskými knihovnami, aby bylo možné dosáhnout pozitivních výsledků v oblasti čtenářství a čtenářské gramotnosti. |
Související projekty: |