Media Audiences Practices. From powerless masses to powerful produsers

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

JANSOVÁ Iveta KOUTS-KLEMM Ragne RAYCHEVA Lilia ČÁBYOVÁ Ľudmila HUDÍKOVÁ Zora PRAVDOVÁ Hana VELINOVA Neli

Rok publikování 2024
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Popis In the chapter dedicated to media usage and media-related competencies, we follow the unifying layout for all the chapters in the second book. In the introduction, we situate the two dimensions concerning deliberative communications, followed by a theoretical exposition of the dimensions' conceptualization. Using the fourteen case studies, we reflect on the findings from individual countries from a broader and comparative perspective, considering the different historical, societal, and cultural developments of each.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.