Didaktika sociolektologie a neologie francouzštiny skrze rapové texty : hip-hop based education v univerzitní praxi
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2024 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V kapitole si klademe za cíl popsat přínosy výuky založené na hip hopu (HHBE) a podělit se o zkušenosti s HHBEF (tedy výuce francouzštiny jako cizího jazyka založené na HHBE), konkrétně při společném učení prostřednictvím několika kurikulárních aktivit, které byly dlouhodobě testovány na Ústavu románských jazyků a literatur Masarykovy univerzity v Brně. Také vyhodnocujeme transdisciplinární teoretické překryvy mezi moderními didaktickými metodami a přínos dřívějších i probíhajících aktivit z hlediska rozvoje profesních kompetencí budoucích učitelů francouzštiny v češtině (a slovenštině) pro střední školy. |
Související projekty: |