Styly učení a temperament

Autoři

STRÁNSKÁ Zdenka

Rok publikování 2002
Druh Článek ve sborníku
Konference Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Psychologie
Klíčová slova learning styles; temperament; secondary school pupils
Popis Příspěvek s dílčími výsledky získanými realizací výzkumného šetření zaměřeného na zjištění vztahů mezi temperamentem a styly učení u středoškolských studentů (konkrétně mezi temperamentovými dimenzemi dotazníku TE-ZA-DO a faktory dotazníku LSI). Při realizaci tohoto výzkumu se vycházelo z předpokladu, že průběh, způsob i výsledky učení jsou mj. ovlivněny zvláštnostmi osobnosti člověka.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.