Pojetí a obsah učiva o nerostech, horninách a půdě a způsob jeho realizace ve vyučování prvouce a přírodovědě.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2001 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Pedagogická orientace |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | concept and content of teaching about minerals; rocks and soil |
Popis | V prvouce a přírodovědě je součástí učiva o přírodě a společnosti i učivo o horninách, nerostech a půdě. Učitelé však musí respektovat jeho odlišné pojetí v prvouce a přírodovědě.Znalosti osvojené v prvouce se v přírodovědě prohlubují a rozšiřují. V textu jsou uvedena doporučení k pojetí a obsahu témat učiva o horninách, nerostech a půdě a zásobník námětů pro praktické činnosti žáků. |
Související projekty: |