Motivace žáků k učení a jejich sociální pozice ve školní třídě (poster)

Autoři

STRÁNSKÁ Zdenka SKŘIVÁNKOVÁ Helena

Rok publikování 2002
Druh Článek ve sborníku
Konference Plaňava, I., Pilát, M. (Eds.). Děti, mládež a rodiny v období transformace. Sborník prezentací na sympoziu pořádaném ve dnech 19.-21.9. 2002 FSS MU Brno
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Psychologie
Klíčová slova level and structure of pupil`s motivation for learning; affective; effective and cognitive motivations; social position in the classroom
Popis Příspěvek je věnován výzkumu motivace žáků k učení a jejich sociální pozice ve školní třídě. Zaměřili jsme se na zjištění úrovně a struktury motivace žáků druhého stupně základních škol (8. a 9. tříd) k učení z jejich vlastního pohledu i s ohledem na zjištění rozdílů mezi pohlavími. Dále jsme zkoumali, jak jsou rozloženy pozice žáků ve třídách a zda spolu souvisí pozice žáka podle vlivu a obliby. Jedním z cílů výzkumu bylo také zjistit, zda motivace žáků k učení souvisí s jejich sociální pozicí ve školní třídě.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.