Vliv osobnostní rovnice testátora na výkon dítěte v testech WISC- IIIUK

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

DALAJKA Jiří

Rok publikování 2003
Druh Článek ve sborníku
Konference Sociální procesy a osobnost 2003
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www http://centrum.fss.muni.cz/publikace/02/index.html
Obor Psychologie
Klíčová slova Psychological diagnostic
Popis K základním nástrojům psychologa patří nejrůznější testové metody. Psychologie se dovolává jejich objektivity, získané za pomocí akademického bádání. Objektivita je zajištěna taktéž standardizovanou administrací popsanou v manuálech. Otázka, kterou se snaží zodpovědět tato práce je, jakým způsobem celé testování ovlivňuje ten, kdo jednotlivé diagnostické metody administruje. Obzvlášť citlivé toto téma může být při diagnostice dětí. Dítě je vnímavé na to, jakým způsobem s ním dospělí komunikují. Tato práce se zaměřuje na možný vliv osobnostní rovnice testátora na výkon dítěte v testovací situaci. Výzkum se opírá o data sebraná v rámci mezinárodního projektu ELSPAC - druhá vlna šetření jedenáctiletých dětí, probíhajícího na pracovišti CVVOE FSS v Brně. Jedná se o kvantitativní analýzu výsledků z WISC-III u jedenáctiletých dětí v závislosti na osobnostní rovnici testátora.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.