Výuka náboženství jako nástroj (nejen) multikulturní výchovy

Autoři

FUJDA Milan

Rok publikování 2003
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Moderní vyučování : časopis pro nové programy v českém základním vzdělávání
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova multi-cultural education; studies of religions; religion
Popis V článku ukazuji jisté možnosti, jak předávat vědecké poznatky o nábženstvích v rámci výuky základů společenských věd na středních školách. Snažím se poukázat na to, že spíše než seznamovat studenty s rozmanitými náboženskými tradicemi má smysl zaměřit se jen na několik z nich a na jejich dějiných ukazovat obecnější aspekty dynamického vztahu náboženství a společnosti.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.