Ke koncepci elektronické podpory výuky v akademickém prostředí

Autoři

RAMBOUSEK Jiří SOJKA Petr VÁŇOVÁ Tamara PITNER Tomáš MIKŠÍK Daniel

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník 2. ročníku konference o elektornické podpoře výuky SCO 2005
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://sco2005.fi.muni.cz
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova e-learning; virtual learning environment; university education
Popis Článek se věnuje některým specifickým problémům e-learningu ve vysokém školství. Mimo jiné si všímá nutnosti získat pro přípravu a provoz e-kurzů vyučující s nejvyšší akademickou kvalifikací a zmiňuje význam institucionální podpory. Zdůrazňuje otevený charakter univerzitního studia, jenž by se měl odrážet také v otevřené povaze kurzů, či spíše virtuálního výukového prostředí. Kurzy by neměly poskytovat omezený předepsaný studijní materiál, nýbrž otevřený prostor s přístupem k širším znalostem a souvislostem dané problematiky. To vyžaduje, aby součástí tohoto prostředí byly vedle kurzů také elektronické katalogy, knihovny a dokumentové servery.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.