Pedagogický výzkum vnímání vztahu neživé a živé přírody u slovinské školní populace

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

MATYÁŠEK Jií

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Pedagogický výzkum:reflexe spoleenských poteb a oekávání?
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova pedagogical research; slovenian schools; inorganic and organic nature
Popis Vědomí komplexnosti a vzájemných vztahů neživé a živé pírody je mezi školní mládeží na nízké úrovni. Prokazují to dílčí výzkumy v ČR a vyjadřují se tak o svých žácích i slovinští učitelé ze ZŠ a SŠ. Cílem připravovaného tříletého týmového pedagogického výzkumu je zjistit reálnou situaci v celém Slovinsku a podat návrhy řešení jejich státním a školským orgánům.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.