Výukové programy jako příklad integrovaně pojaté výuky

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

HRADILOVÁ Lenka JEDLIČKOVÁ Helena TYMRÁKOVÁ Iva

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Metodologické aspekty a výskum v oblasti didaktík prírodovedných polńohospodárských a príbuzných oborov
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Alternative forms of education and pedagogical practical
Popis V příspěvku jsou představeny tématicky zaměřené výukové programy jako příklad integace odborné a didaktické složky v pregraduální přípravě učitelů. Uvedeny jsou hlavní cíle, problematika tvorby, realizace, analýzy a hodnocení výukových progamů z pohledu jednotlivých účastníků studentů, lektorů, učitelů z praxe, žáků a vyučujících katedry biologie Pedagogické fakulty MU v Brně.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.