Srovnání funkcí třídního učitele v českém a francouzském školském systému

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

STŘELEC Stanislav KRÁTKÁ Jana

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Pedagogický výzkum:reflexe společenských potřeb a očekávání? Vašátková,J.(ed.)
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova form teacher; Czech shool system; French school system; careers counselling; careers orientation;healthy development of a pupil
Popis Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem s celou řadou závažných výchovných úkolů ve vztahu k žákům své třídy, k jejich rodičům, k ostatním učitelům školy, k jejímu vedení a za jistých okolností také k širší veřejnosti. Záměrem příspěvku je srovnání některých shodných i odlišných regionálních zvláštností v těchto specifických edukačních činnostech učitelů, podporujících rozvíjení zdravých životních potencí žáků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.