Model of „healthy personality“ in the teacher’s professiography
Název česky | Model „zdravé osobnosti“ v profesiografii učitele |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2006 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Care of educational institutions about children health |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Psychologie |
Klíčová slova | personality - health - teachers - school - stress - professiography |
Popis | Konkrétně tu máme na mysli vědomou snahu učitele o permanentní sebereflexi, resp. autodiagnostiku vlastní osobnosti, která by vedla k uvědomělé, poučené (u učitele přímo kvalifikované) práci na vlastní osobnosti. Jinak bychom mohli také říci, že zdravá osobnost je osobnost ve stálém procesu sebezdokonalování. Zajímá nás vytvoření takového modelu osobnosti, jenž by byl charakterizován danými osobnostními vlastnostmi, které by byly předem definovaným cílem osobnostního vývoje. |
Související projekty: |